سوئیچ سیسکو مدل SF100-24
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو SF100-24:

سوئیچ سیسکو SF100-24 دارای 24 پورت 10/100 می باشد که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. سوئیچ های غیرمدیریتی سری 100 سیسکو، بخشی از راه حل های شبکه کسب و کارهای کوچک سیسکو می باشند و از جمله سوئیچ های غیرمدیریتی سیسکو می باشد که اتصال Fast Ethernet و گیگابیت اترنت را برای اتصال به دفاتر کسب و کارهای کوچک شما فراهم می کنند.

این سری از سوئیچ ها در دو مدل دسکتاپ و رکمونت قابل نصب هستند و به گونه ای طراحی شده اند که می توانند در هر فضای اداری با نیازهای اولیه شبکه مستقر شوند. این سوئیچ ها از انرژی کمتری استفاده می کنند و اتصال قدرتمند و قابل اطمینانی را برای نیازهای کسب و کار شما فراهم می کنند و همچنین از ویژگی های پیشرفته مانند کیفیت خدمات (QoS) نیز پشتیبانی می کنند. همچنین کاربران می توانند این سوئیچ شبکه را در عرض چند دقیقه پیکربندی کنند. سوئیچ های سری 100 سیسکو قابلیت اطمینان و محافظت از سرمایه گذاری راه حل های شبکه سیسکو را برای کسب و کارهای کوچک شما فراهم می کنند.

 

ویژگی ها و مزایای سوئیچ سیسکو SF100-24:

 

  • کارایی بالا

سوئیچ های سری 100 سیسکو عملکرد مورد نیاز برای اجرای اپلیکیشن های تجاری از جمله سرویس های ویدئویی با پهنای باند بالا را ارائه می دهند و از شبکه های کند و آهسته جلوگیری می کنند. این برنامه از سرعت گیگابیت اترنت پشتیبانی می کند و سطوح جدیدی از ظرفیت و کارایی را در شبکه کسب و کارهای شما باز می کنند و به شما اجازه می دهند تا فایل های بزرگ را در عرض چند ثانیه منتقل کنید.

 

  • کاهش هزینه های انرژی

سوئیچ های سری 100 سیسکو به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی با بهینه سازی مصرف انرژی بدون به خطر انداختن عملکرد طراحی شده که از محیط زیست ما محافظت کرده و هزینه های انرژی را کاهش دهند. علاوه بر این، این سوئیچ ها از استاندارد (Energy Efficient Ethernet (IEEE 802.3az پشتیبانی می کنند و با نظارت بر میزان ترافیک در یک لینک فعال و قرار دادن لینک در حالت آماده بکار در طی دوره های آرام، مصرف انرژی را کاهش می دهند. اکثر این سری از سوئیچ ها بدون فن هستند. در نتیجه این سوئیچ ها علاوه بر کاهش هزینه های انرژی، در سکوت و بدون سر و صدا فعالیت می کنند.

 

منبع : 

خرید سوئيچ سيسکو مدل SF100-24





:: بازدید از این مطلب : 861
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: